Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

''...όλα, όλο λίγο χάλια...''

Αύγουστος. Μακρύς Γυαλός. Ο Παναγιώτης και η Διονυσία γλυκοκοιτάζουν και φλερτάρουν το ολοκαίνουριο τηλεκατευθυνόμενο σκαφος που έφερε η Βάσω στον Στέφανο. ''Μπορείτε να το τηράτε όσο θέλετε, αλλά μη το γκιάτε'' τους είπε ο λατρεμένος του αδερφού μου. Πειθήνια τα δικά μου, βλέπαν και δεν αγγίζαν. Ούτε σχόλιο, ούτε γκρίνια για το καινούριο παιχνίδι του ξάδελφου. Δύο μέρες σιωπηλά για το αντικείμενο του πόθου του. Είχε σκάσει ο Στέφανος! Είχε σκάσει που δεν ασχολούνταν με το σκάφος του που δεν του έδιναν την ευκαιρία να τους βάλει τις φωνές , πως θα του το χαλάσουν. Το πήρε και το έβαλε στο νερό. Τα δικά μου τον παρακολουθούσαν να το μανουβράρει από μακριά, ώσπου ο Παναγιώτης εκεί που δεν είχε βγάλει άχνα για ώρες γυρίζει προς τη Βάσω και της λέει: ''Βάσω, γιατί εμένα μου φέρνεις παιχνίδια όλα, λίγο χάλια και το Τέτανο μόνο καλά;'' ''Θέλεις και εσύ τηλεκατευθυνόμενο σκάφος;'' τον ρωτάει γλυκά γλυκά η αδελφή μου και ετοιμαζόταν να του πει οτι έχει ένα ίδιο δώρο και για αυτόν, αλλά η απάντησή του τη φρέναρε: ''Όχι, εγώ έχω σκάφος το παλιό μου, που έφερε η Χριστίνα (η πρώην παιδαγωγός του). Δεν θέλω άλλο''

6 σχόλια:

  1. Το παιδι ξερει τί θελει , ..και εβαλε και τη θεια στη θεση της.Δεν θελει το ιδιο , θελει το ιδιο ποιοτικα!!!!!!

    Καλο φθινοπτωρο ,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό θα πει να σε βάζουνε στη θέση σου!!!

    καλό φθινόπωρο
    και μια καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θέλω κι άλλο καλοκαίρι :(
    είσαι σίγουρη ότι ο Στέφανος είπε "τηράτε" και "γκιάτε"?? δε νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μού άρεσε!

    Τώρα Καλό Φθινόπωρο, με δύναμη και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Maria -Maria, και όχι τώρα, αλλά για να το έχει υπόψη της την επόμενη φορά οτι δεν θα τον ξεγελάσει με καθρεφτάκια και χαντρούλες. χαχαχα.

    Μια φορά και έναν τρελό, τώρα πια που απαντώ καλό Χειμώνα!!(Αν και έχει φοβερή ζέστη παρόλες τις βροχές)

    Καλλιτέχνη, και εγώ, αλλά τι κόλλημα έχεις; Θα μπορούσε να είναι ''ποιητική αδεία'', που δεν είναι, γιατί πράγματι ο ανηψιός μου μπορεί να μη χρησιμοποιεί μστην καθημερινότητά του αυτές τις λέξεις, αλλά αν προσέξεις μιλάει πολύ ευγενικά όταν θέλει να συμβουλεύσει τα μικρά (μιμείται τον δάσκαλό του προφανώς) και όταν θέλει να τα φοβερίσει μιλάει παλιά ζακυνθινά. Και για μάντεψε ποιόν μιμείται; Τον παππού του και τη θεία Λούλα φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Π.Κ. Υγεία, υγεία και το εννοώ γιατί αυτή τη στιγμή που γράφω με πνίγει ο Βήχας. Καλό Χειμώνα και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή